wtorek, 28 marca 2023

kamizelka z dinozaurem

To mój pierwszy dziergany projekt według instrukcji! Dotychczas wszystko co robiłam na drutach-  kombinowałam sama ze znanych mi technik co jest bardzo przyjemne ale też nie za wiele można się nauczyć. Ale, że rozumienia instrukcji tez trzeba się nauczyć... nadal uznaję za sukces, że zrozumiałam może połowę ;) Gdybyście byli ciekawi dziergałam ze wzoru od Drops Design garnstudio KLIK. pogubiłam się przy odejmowaniu oczek na pachy a potem przy kształtowaniu dekoltu, trochę poprawiłam a trochę nie, szczęśliwie nie widać. Kamizelka powstała z włóczki Drops Air, tak jak proponowano we wzorze i muszę przyznać, ze jest milutka i super ciepła. Co do dinozaura, paskudna z niego bestia! Wzór znalazłam w internetach, nie przyszło mi do głowy, że przy robieniu "na okrągło" ciemnozieloną nitkę będę musiała przeciągać od tyłu za dinozaurem do kolejnego rzędu więc nieco się ponaciągał biedaczek i nie wygląda tak śliczniusio jak planowałam. Ale jest! Jako nauczka na przyszłość :) Kamizelka jest dla bratanka, który być może go polubi.





Brak komentarzy: