poniedziałek, 28 listopada 2016

pierwsze jaśki/ koty za płoty

Jak Wam idzie szycie jasiów dla Hospicjum Pomorze Dzieciom? Wszystko już gotowe czy dopiero szukacie tkanin i inspiracji?

Jeśli jeszcze nie wiecie co to za akcja, koniecznie zajrzyjcie tu > KLIK bo nadal można się przyłączyć. Mamy czas do 15 grudnia. A galeria naszych prac (tymczasowo na fb > KLIK ) powoli rośnie...

Ja zaczęłam pracę od przekopywania regału z tkaninami i wyciągania tych radośniejszych kolorystycznie zestawów. Postanowiłam też wykorzystać sympatyczne elementy z jabłuszkami i serduszkami, które powstały kilka lat temu z myślą o dziecięcym patchworku... który jednak nigdy się nie uszył. Dwudziesto- centymetrowe kwadraty były w sam raz, pozostawało tylko dorobienie im kolorowych "ramek".

Mam jeszcze 3 kwadraty z motywem drzewka, w bardzie stonowanej i neutralnej kolorystyce, może uda się wykorzystać je także?














6 komentarzy:

KarolinaPe pisze...

Materiały radosne leżą już i czekają :-)

Unknown pisze...

Wspaniała idea a jaśki prześliczne :) Pozdrawiam

Aga Plieth pisze...

KarolinaPe, to ja czekam na zdjęcia! :)

Anna, dziękuję, ja też pozdrawiam ciepło!

ewa zła pisze...

Strasznie szybko ten czas leci...
A JA NAWET NIE MAM POMYSŁU! =(

Agnieszka - Ogródek Talentów pisze...

Śliczne te poszewki :-) Ja wczoraj zamówiłam materiały, mam nadzieję, że mimo przedświątecznej gorączki dotrą na czas i zdążę coś przygotować.

Aga Plieth pisze...

Agnieszko, to ja trzymam kciuki! Dasz radę :)